Освіта: вища педагогічна. Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Педагогічний стаж: 4 роки
"Робота психологом для мене являється покликом душі. Це можливість діяти,змінювати проблему на позитивну ситуацію, допомагати розвиватись малюкам і дорослим. ДНЗ №693 «Волошка» має багато різних груп із чудовими малюками. Хочеться створити для них якомога найсприятливіші, комфорті умови для розвитку не тільки пізнавальної діяльності, але і для особистості в цілому".
Освіта – вища, закінчила Рівненський державний педагогічний інститут імені Мануїльського, вища кваліфікаційна категорія.
Педагогічний стаж – 28 років.
Ціль: збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування у дітей навичок здорового способу життя.
Кредо: «Хто здоровий і сміється – все тому в житті вдається»
В своїй роботі використовую сучасні види і форми організації фізичної підготовки дітей.
Працюю в тісному контакті з педагогами дитячого садочка.
Мій педагогічний пріоритет – індивідуальний підхід до кожної дитини на основі врахування його інтересів і можливостей.
Ціль роботи – зміцнення здоров’я дитини і поліпшення її рухової активності з врахуванням індивідуальних можливостей і здібностей.
Мій рецепт молодості:
Систематично вживаю:
- бальзам мудрості;
- коктейль творчості;
- каву бадьорості;
- відвар пунктуальності;
- настій терплячості;
- екстракт людяності.
І пропоную всім цей рецепт, кого зустрічаю на своєму шляху.
Рух - це життя, а жити треба вміти красиво! Саме тому я вибрала професію хореографа! Творча, артистична, весела, комунікабельна, люблю дітей.
«Вам никогда не удастся создать мудрецов, если вы будете убивать в детях шалунов.» Ж.Ж. Руссо.
Посада: дефектолог спец.групи №4.
Закінчила університет ім. М.П.Драгоманова з відзнакою за спеціальністю сурдопедагогіка та спеціальна психологія.
Вихователь групи дітей з особливими освітніми потребами, серед яких є: слабочуючі, коклеарно-імплантовані, діти із ЗПР, з аустичними проявами.
В роботі з ними використовується безліч методів для подолання певних недоліків психофізичного та розумового розвитку.
Навчання проводиться як індивідуальне, так і групове. В основу беруться принципи принципи розвитку слухового сприймання, розвитку фонематичного слуху, збагачення та розширення кругозору дітей.
Розвиток мовлення дітей відбувається на щоденних заняттях (комплексних) з використанням методики глобального читання (картки Домана), аналітико-синтетичного методу (Ф.Ф.Рау, Н.Ф.Слезіна), комунікативній системі С.А.Зикова та безліч інших методів.
Головна мета роботи - це наблизити наших діток до рівня розвитку нормальночуючих дітей - однолітків. Для цього у нашому закладі існують всі необхідні для цього умови.
Також ми намагаємось використовувати альтернативні методи: піскотерапія, казкотерапія, власноруч виготовляємо фарбу і малюємо, тим самим розвиваючи творчий потенціал дітей.