«Я серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Саме тому я – вихователь.»
«Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до садочка, - я щаслива».
Група поглиблено працює над питаннями:Формування позитивних взаємин у дітей раннього віку через гру.
Гра - відображення життя. Скільки потрібно видумки дитині, щоб вирішити, як збудувати хатинку для улюбленої ляльки, чи зробити машинку з будівельного матеріалу, чи конструктора. У нас в групі створені усі умови для розвитку дитячих ігор різного типу.Ми у нашому садочку найменші, тому основна діяльність наших малюків предметно - ігрова.
З допомогою батьків ми обладнали ігрові куточки , де дітки найбільше полюбляють гратися : годують ляльку, вкладають її в ліжечко, одягають на прогулянку та інше. Діти полюбляють наслідувати дії вихователя , лікаря, перукаря.
Завдяки грі, у наших дітей формуються позитивні взаємини, діти швидше адаптуються до садочка, формуються навички самообслуговування, культурно- гігієнічні навики. Використовуючи здоров’язбережувальні технології , наші дітки менше хворіють.